image

SaJ, a.s.

Nový web a intranet pro českou úklidovou společnost 

Výchozí problém

aneb co stálo u zrodu spolupráce

SaJ, a.s. patří mezi nejvýznamnější české společnosti zabývající se úklidem administrativních a průmyslových ploch. 

Společnost používala systém ALTOS, který ji z důvodu nefunkčnosti a nemožným úpravám přestal vyhovovat. My jsme navrhli nové řešení, které je postavené na jiné platformě. Ta je vybudována tak, že i v budoucnu může být aktualizována a společnost tak nebude nucena hledat nové řešení. 

Dalším požadavkem bylo vytvoření nového webu, který se zobrazí na celou obrazovku. Díky využité ploše je vše důležité hned na úvodní stránce. Zákazníci se na webu lépe orientují a vyhledávají.

 

Řešení problému

aneb jak jsme vše napravili

Systém ALTOS jsme nahradili intranetovým prostředím, které funkčně vychází z e-shopu. Je více variabilní a lze aktualizovat. Nechybí v něm evidence objednávek a dokumentů. Každý uživatel má navíc svůj účet, který je definovaný uživatelskými oprávněními. Nový web je propojený s intranetem.

  • Objednávky může vytvářet pouze uživatel, který má přiřazené středisko. Nikdo jiný nemá k jejich prohlížení a zadávání oprávnění. Objednávku následně potvrdí schvalovatel.
  • V evidenci dokumentů může kdokoliv vytvořit, nahrát, smazat nebo editovat dokument. Ten může být následně přiřazen do určité kategorie.
  • Na webu se lépe vyhledává a je propojený s intranetem. Díky tomu lze jednoduše propojit objednávky se zákazníky nebo dodavateli.

  • Rozcestník na další webové knihovny je grafiky oddělený od zbytku úvodní stránky. Web tak působí uceleným a přehledným dojmem.


Použité moduly

aneb co může umět i váš intranet

  • Schvalování a správa interních dokumentů 
    Snadná správa, schvalování a archivace interních dokumentů
  • Centrální evidence objednávek 
    Všechny objednávky včetně termínů pohromadě na jednom místě

Použité technologie

aneb bez čeho se neobejdeme

  • Pinya CRM
  • MS SQL server

Potřebujete podobné řešení?

Další reference