image

Project Controls, s.r.o.

Sjednocení firemních procesů pro celosvětového dodavatele řídících lanek

Výchozí problém

aneb co stálo u zrodu spolupráce

Project Controls, s.r.o. je společnost dodávající bowdenová táhla, ovládací a řídící lanka do firem z celého světa. Orientuje se na podniky v automobilovém průmyslu, ale díly prodává i výrobcům letadel a vlaků.

Společnost se během posledních let výrazně rozrostla. Kvůli tomu se začaly tříštit interní procesy a docházelo k nepřehlednosti v jednotlivých firemních oblastech. Společnost nás oslovila, abychom vytvořili nový SharePoint, který by procesy maximálně zpřehlednil a snížil jejich časovou náročnost.

Řešení problému

aneb jak jsme vše napravili

Přesně podle přání jsme firmě udělali SharePointové řešení na míru. Důležité bylo vytvoření přehledného a děleného systému s jednotnou databází. Ta je pro všechny stejná, ale každá firemní sekce má přístup jen do vlastní části intranetu.

  • Nový systém SharePoint jsme rozdělili na firemní sekce. Každá část firmy tak dostala svoji oblast, do které byli nadefinováni její zaměstnanci – uživatelé. Například do sekce výroba nemá přístup člověk z logistiky nebo ekonomického oddělení.
  • V celém systému lze fulltextově vyhledávat a filtrovat informace. Nechybí ani evidence nabídek, poptávek, materiálů atd.
  • Součástí systému je i generování dokumentů na základě poptávky a to ve formátu word nebo pdf.

Použité moduly

aneb co může umět i váš intranet

  • Organizační struktura 
    Rozdělení firemní struktury a její snadné prohledávání
  • Centrální evidence úkolů 
    Všechny úkoly včetně termínů pohromadě na jednom místě
  • Schvalování a správa interních dokumentů 
    Snadná správa, schvalování a archivace interních dokumentů
  • Rychlé vyhledávání
    Snadné fulltextové vyhledávání v celé databázi

Použité technologie

aneb bez čeho se neobejdeme

  • MS SharePoint Foundation 
  • MS SQL server 

Potřebujete podobné řešení?

Další reference