
Lammb systems, s.r.o.
Přehledný servisní a fakturační systém pro firmu zabývající se údržbou obráběcích strojů
Výchozí problém
aneb co stálo u zrodu spolupráce
Lammb systems, s.r.o. je ostravská společnost zabývající se diagnostikou, servisem a oprav vřetenových jednotek a obráběcích strojů.
Firma nás požádala o vytvoření sdíleného servisního a fakturačního CRM systému. Doposud technici vyplňovali všechny dokumenty ručně a přes velké množství dokumentů bylo těžké dohledat potřebné informace. Zaměstnanci vyprodukovali každý den několik papírů a ty se rychlým tempem kupily. Nikdo o nich neměl přehled. Naším cílem bylo vytvořit řešení, které spojí všechny úkony udělané během zakázky do jednoho výstupu. Ten pak získá servisní středisko a zákazník.
Řešení problému
aneb jak jsme vše napravili
Provedli jsme implementaci a nastavení CRM systému, která je dostupný z počítače i chytrých zařízení. Pověřená osoba tvoří zakázky, ve kterých během pár kroků vyplní údaje o zákazníkovi, vykonaném servisu, technikovi a dalších parametrech. Vše z pohodlí kanceláře nebo přímo v terénu.
- Nově se zakázkové listy tvoří elektronicky. Pověřená osoba vyplní v elektronickém formuláři potřebné údaje o použitých součástkách, odpracovaných hodinách, atd. Dokument je schválen podpisem zákazníka a technika.
- Díky rychlé online distribuci jsou dokumenty přeposlány emailem zákazníkovi, technikovi a firemní účtárně.
-
Podle odpracovaných hodin v zakázkovém listu jsou generovány faktury, které jsou odeslány do účetního systému Pohoda. Vše je propojeno pro maximální komfort.
Použité moduly
aneb co může umět i váš intranet
- Rychlost a mobilita
Rychlé zpracování objednávek z kanceláře nebo u zákazníka - Centrální evidence dokumentů
Všechny zakázkové listy a faktury na jednom místě
Použité technologie
aneb bez čeho se neobejdeme
- Pinya CRM
-
MS SQL server