image

Pracujeme na reklamačním SharePointovém modulu pro developerskou společnost

  22. října 2018
  Vývoj software, SharePoint

Nedávno jsme si podali ruce s významnou developerskou firmou BYSTROŇ Group a.s., které vytvoříme nový modul na reklamaci a schvalování dokumentů či faktur. Firma spravuje velké množství projektů a to vyžaduje pořádek v dokumentaci. Na některé reklamace musí reagovat do 24 hodin. K tomu jí pomůže naše řešení, které evidenci a vyřízení stížností maximálně urychlí.

Pracujeme na reklamačním SharePointovém modulu pro developerskou společnost

Naše spolupráce nebude jen o vytvoření reklamačního modulu pro SharePoint. Firmě dodáme funkční systém, ve kterém bude moci reklamace jednoduše zadávat, spravovat a urychleně řešit.

Jakmile dojde k evidenci stížnosti, v systému se vytvoří záznam s informacemi a ten se pošle řešitelům. Ti okamžitě uvidí všechny reklamace pohromadě i s termíny. Na jednotlivé stížnosti mohou být upozorněni emailem. V případě havarijní reklamace dojde k odeslání SMS zprávy.

U jednoho modulu nekončíme. Společnosti dodáme ještě řešení na schvalování faktur a smluv. Fungovat bude tak, že na recepci se faktura zaeviduje. Následně se vyplní informace pro schválení a vybere se projekt, kterého se faktura týká. Poté se zadají schvalovatelé, kterým dojde upozornění na schválení příslušné faktury. Jakmile ji schvalovatel povolí, fakturu musí potvrdit nejvyšší schvalovatel. Dokument následně putuje na účtárnu. Data se ukládají do účetního systému Pohoda.

Všechny informace budou synchronizovány mezi systémy, které firma používá - SharePointem, Pohodou a Aresem.