image

Konec papírování. DELTA Technologie řídí servisy elektronicky díky našemu obchodnímu CRM

  15. dubna 2019
  Vývoj software, Pinya CRM

Společnost DELTA Technologie servisuje různé druhy čističek odpadních vod. Firma vysílá zaměstnance do terénu, ale doposud neměla vytvořený obchodní systém, který by jí ulehčil evidenci zakázek a řízení techniků. Proto jsme vyvinuli propracované CRM, které společnosti výrazně zrychlilo obchodní i servisní procesy a snížilo chybovost. Systém jsme na přání rozšířili o evidenci odpracovaných hodin a modul skladových položek.

Konec papírování. DELTA Technologie řídí servisy elektronicky díky našemu obchodnímu CRM

DELTA Technologie má s naším modulem pro evidenci a plánování servisů přehled o svých technicích a aktivitách spojených s prováděnými úkony. Systém umožňuje zjistit, kde se technici aktuálně nacházejí, jakou zakázku zrovna ukončili a jaké zboží předali zákazníkům. Šéf servisu disponuje větší kontrolou servisních zásahů a může mnohem lépe plánovat práci a výjezdy, klidně na týden dopředu. Zároveň má kontrolu nad odpracovanými hodinami techniků, což je důležité pro správnou fakturaci. Vedoucí si data jednoduše vyexportují do přehledné elektronické podoby a nemusí tak procházet desítky až stovky papírových výkazů.