image

Developerská firma se může těšit z propracovaného modulu na schvalování faktur a reklamací

  10. prosince 2018
  Vývoj software, SharePoint

Po necelých dvou měsících jsme s předstihem dokončili práci na novém modulu pro společnost BYSTROŇ Group a.s. Firma nyní používá systém, ve kterém lze jednoduše evidovat veškeré reklamace a faktury. Všechna data jsou pro plynulý chod propojená se systémem Pohoda.

Developerská firma se může těšit z propracovaného modulu na schvalování faktur a reklamací

Po několika týdnech příprav a pečlivého vývoje jsme společnosti dodali propracované řešení, ve kterém se reklamace zobrazují podle kategorií. Řešitelé je v systému vidí společně s dalšími informacemi a termíny pro vyhotovení. V případě havarijní reklamace dojde řešitelům SMS upozornění.

Všechny faktury jsou v modulu přehledně evidovány. Navíc dochází k synchronizaci se systémem Pohoda. Do něj se zapisují informace z faktur vložených do systému. Z Pohody náš modul čte informace o dodavatelích. Schvalování či zamítnutí faktur musí projít přes schvalovatele. Těch může být až v 7 v řadě a k fakturám se mohou v systému vyjádřit.

Náš modul je propojený s OneDrive. Společnost byla v případě nové zakázky zvyklá sdílet složku na úložišti. My jsme se firmě přizpůsobili. Jakmile společnost získá zakázku, vytvoří sdílenou složku v úložišti OneDrive. Náš systém to pozná a vytvoří novou zakázku přímo v prostředí SharePoint. Dochází k automatizaci procesu a zaměstnanci mají společně s vedením všechny informace na jednom místě.