image

Modul 16

Schvalování a správa smluv, faktur a korespondence

Vneste do archivu pořádek díky automatizaci schvalovacího procesu

Modul pro Microsoft SharePoint, který sjednotí postup práce se smlouvami, fakturami a elektronickou korespondencí napříč vaší společností. Zpřehlední tak správu interních dokumentů a zefektivněním schvalovacího procesu výrazně usnadní jejich kontrolu. 

  • Získáte přehled o veškerých smlouvách, fakturách a korespondenci
  • Budete automaticky upozorňováni na končící platnost smluv
  • Zpřehledníte a usnadníte archivaci důležitých dokumentů

Fungování modulu a hlavní funkce

Archiv faktur a smluv

Modul definuje postup archivace veškerých smluv a faktur, včetně těch v papírové podobě. Při uložení do archivu je navíc zaevidována platnost smlouvy, takže vás systém automaticky upozorní, jakmile se přiblíží její vypršení.

Schvalování faktury, možnost schválit nebo zamítnout, uživatel vidí historii procesu

Povinné zaslání k oponentuře a schválení

Fakturu nebo smlouvu je nutné zaslat k oponentuře nadřízenému, který dokument či jeho úpravu schválí, případně připojí své připomínky. Následně se upravená verze dokumentu předá o stupeň výš a stejným způsobem postupuje dál, dokud nedorazí k poslednímu schvalovateli. V kterémkoliv kroku je však možné dokument zamítnout a připojit komentář s vysvětlením..


Další funkce

  • V obsahu dokumentu lze fulltextově vyhledávat
  • U každého dokumentu lze zobrazit historii úprav
  • Přístup k dokumentům může být omezen uživatelskými oprávněními
  • Chránit dokumenty před úpravami je možné jejich zamčením
  • Související dokumenty lze propojit

Kompatibilita

  • Sharepoint 2013 Foundation
  • Sharepoint 2013 server
  • Sharepoint 2016
  • Sharepoint Online

Kdo tento modul využívá?

  • image
  • image
  • image
  • image

Zaujal vás tento modul?

a domluvíme se